მშობლისა და მოსწავლის საკლუბო მუშაობის შეფასების კითხვარი


                                                                მოსწავლის კითხვარი
            გვარი, სახელი ----------------------------------------------
1.დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია კლუბის შექმნის შესახებ?
 ) დიახ           არა
2. კურატორი მასწავლებელი გეხმარებოდათ თუ არა ინიციატივებისა და იდეების რეალიზებაში?
  ) დიახ           ) მეტ-ნაკლებად      გ)   არა
3.კურატორი მასწავლებელი გეხმარებოდათ თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი აქტივობების დაგეგმვასა და განხორციელებაში?
  ) დიახ           ) მეტ-ნაკლებად          გ) არა
4.იყო თუ არა მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო?
   ) დიახ           ) მეტ-ნაკლებად          ) არა
5. საკლუბო მუშაობის დროს დაცული იყო თუ არა უსაფრთხოების ნორმები?
    ა) დიახ           ბ) მეტ-ნაკლებად          გ) არა
 6.რამდენი ქულით შეაფასებდით აკლუბ მუშაობას?
            1    2    3    4    5    6    7    8    9    10

                                                    მშობლის კითხვარი
            გვარი, სახელი ----------------------------------------------
1.დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია კლუბის შექმნის შესახებ?
 ) დიახ           არა
2. კურატორი მასწავლებელი ეხმარებოდა თუ არა ინიციატივებისა და იდეების რეალიზებაში თქვენს შვილს?
  ) დიახ           ) მეტ-ნაკლებად          ) არა
3კურატორი მასწავლებელი ეხმარებოდა თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი აქტივობების დაგეგმვასა და განხორციელებაში თქვენს შვილს?
  ) დიახ           ) მეტ-ნაკლებად          ) არა
4.იყო თუ არა მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო?
  ) დიახ           ) მეტ-ნაკლებად          ) არა
5. საკლუბო მუშაობის დროს დაცული იყო თუ არა უსაფრთხოების ნორმები?
    ა) დიახ           ბ) მეტ-ნაკლებად          გ) არა
 6.რამდენი ქულით შეაფასებდით აკლუბ მუშაობას?
       1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
დაწერეთ კომენტარში საკლუბო მუშაობის ძლიერი მხარე: -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



























No comments:

Post a Comment